Curie vinn UiB læringsmiljøpris for 2022

Læringsmiljøprisen 2022

UiBs læringsmiljøpris har vært lyst ut årlig siden 2009. Alle studenter og studentorgansiasjoner er invitert til å sende inn forslag på kandidatet til Læringsmiljøutvalget. Formålet med læringsmiljøprisen er å gi anerkjennelse til miljøer eller enkeltpersoner ved universitetet som lykkes i å legge forholdene spesielt godt til rette for studentenes læring gjennom faglig, pedagogisk og sosial innsats eller gjennom tilrettelegging av læringsmiljøet.  Dette omfatter det fysiske, det psykososiale, det pedagogiske, det organisatoriske og det digitale miljøet, i tillegg til universell utforming.

Foto: Kari Nordvik

Vinner av UiB’s Læringsmiljøpris for 2022 er Fagutvalget for Medisinsk Teknologi UiB! Vi gratulerer med pristildelingen; Så kjekt og fortjent — Takk for flott innsats for MedTek-studiet og -studentene!